Regulamin Przedsiębiorstwa Agroturystycznego
„Zagroda Pod Klonami” Czatachowa 32
Serdecznie witamy!
Zachęcamy do zapoznania się z regulaminem określającym obowiązki osób korzystających z domków letniskowych. Pragniemy zapewnić naszym gościom bezpieczeństwo i komfort podczas pobytu na terenie obiektu.
- Z domku mogą korzystać tylko osoby zgłoszone przy rezerwacji – domki (max 6 osób), chata (max 9 osób)
- W przypadku stwierdzenia większej liczby osób, które nie zostały zgłoszone podczas rezerwacji Wynajmujący może zerwać umowę z klientem bez konieczności zwrotu opłaty.
- Przekazanie kluczy do domku i jego odbiór przebiega zawsze w obecności Wynajmującego lub osoby do tego upoważnionej.
- Domki i chata wynajmowane są w systemie dobowym, gdzie doba zaczyna się o godz. 14.00 w dniu przyjazdu, a kończy o godz. 12.00 w dniu wyjazdu.
- Osoby zamieszkujące w domku ponoszą odpowiedzialność finansową za szkody, dewastacje bądź brak wyposażenia domku.
- Prosimy o zgłaszanie Wynajmującemu wszelkich zniszczeń i usterek powstałych podczas użytkowania domku.
- Nie odpowiadamy za przedmioty i pieniądze pozostawione w domkach i chacie. Odpowiedzialność za przedmioty osobiste spoczywa na osobie wynajmującej. Prosimy o zachowanie ostrożności.
- Nie ponosimy odpowiedzialności za ewentualne przerwy ze strony dostawców wody czy prądu.
- W sytuacji skrócenia czasu pobytu, niezależnej od Najemcy, płatność za niewykorzystany czas nie jest zwracana.
- W sytuacji rezygnacji z przyjazdu, zadatek nie podlega zwrotowi.
- Płatność za pobyt nie obejmuje ubezpieczenia gości i doznane urazy. Za wszelkie szkody bądź uszkodzenie mienia Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności.
- Przy opuszczaniu domków i chat, należy pamiętać o wyłączeniu urządzeń elektrycznych i zamknięciu drzwi i okien.
- Przypominamy o konieczności zachowania zasad BHP podczas grillowania. Z uwagi na to, że domki są drewniane prosimy o rozpalanie grilla z dala od domku, poza jego zadaszoną częścią.
- Z uwagi na zachowanie bezpieczeństwa obowiązuje całkowity ZAKAZ PALENIA wewnątrz domków oraz zakaz korzystania z urządzeń zasilanych elektrycznością nie będących wyposażeniem domku, z uwagi na zagrożenie pożarowe.
- Goście są zobowiązani do utrzymywania czystości i zwrotu domków i chaty w stanie pierwotnym z dnia odbioru. Sprzęty kuchenne oraz naczynia powinny być umyte a wnętrze posprzątane. W innym przypadku będzie pobierana opłata za serwis sprzątający- domek 60 zł, chata 100zł.
- Za zgubienie klucza do domku naliczamy opłatę 50 zł za 1 sztukę.
- Cisza nocna obowiązuje od godziny 23.00 do 6.00 rano.
- W sytuacji rażącego naruszania ciszy nocnej możliwe jest wypowiedzenie umowy przez wynajmującego bez zwrotu pieniędzy.
- W sytuacji konieczności interwencji policji możliwe jest natychmiastowe wypowiedzenie umowy ze strony wynajmującego bez zwrotu pieniędzy. Właściciel obiektu nie ponosi kosztów interwencji policji.
- Regulamin stanowi umowę pomiędzy stronami obowiązującą od momentu wpłacenia zadatku. W razie konfliktów dąży się do polubownego załatwienia sprawy. W przypadku braku porozumienia między stronami konflikt rozstrzygał będzie Sąd właściwy dla miasta Myszków.
- Wynajmujący może wypowiedzieć umowę ze skutkiem natychmiastowym bez zwrotu pieniędzy w przypadku nieprzestrzegania regulaminu.
- Umowa nie obejmuje sposobu dojazdu, wyżywienia i organizacji czasu w trakcie pobytu.
- Dokonując rezerwacji akceptują Państwo regulamin pobytu na terenie obiektu.
Udanego wypoczynku!
Zadatek wynosi 40% całkowitego kosztu pobytu. Podczas długich weekendów zadatek wynosi 50 %. Kwotę zadatku należy wpłacić na wskazany numer rachunku bankowego w ciągu 2 dni od daty zgłoszenia chęci rezerwacji.
Płatności za wynajęcie domku należy dokonać w pierwszym dniu pobytu oraz zapoznać się z regulaminem rezerwacji. Forma płatności: gotówka. Po dokonywaniu rezerwacji zalecany jest KONTAKT TELEFONICZNY – telefon: 516 680 598